Vaihdoimme eilen miekkosen kanssa järjestystä makuuhuoneessamme. Tuntui kuin sänky olisi ollut uusi, kun se oli eri paikalla ja hoeskelinkin sitä useaan otteeseen. Se tuntui niin uudelta, etten edes mennyt Conania katsomaan, vaan mieluummin luin Annaa ja söin leipää uudella sängyllä. Who wants to see horny manatee anyway ...
Pipsa on meillä hoidossa viikonlopun ja haetaan vasta maanantaina. Ihanaa! Käytiin aamulla jo jopa 9 aikoihin lenkillä. On todella harvinaista, että herään ennen 9. Mutta nyt on kyllä hieno fiilis, kun ei ole nukkunut puoleen päivään. Ja ulkona paistaa taas aurinko. Mikä autuuden huipentuma. Syvennyin Aamulehteen tänään erityisen tarkasti ja yritin epätoivoisesti ratkaista neljän tähden Sudokua, mutta perseelleenhän se meni. Liian vaikea minulle.
Minun ja mieheni porukat kävivät eilen täällä. Oli oikeasti tosi mukavaa, kun molemmat sakit kävivät täällä pitkästä aikaa ja vieläpä samaan aikaan. Herkuteltiin munkkeja ja suklaata ja juteltiin. Myöhemmin pelasimme lasten kanssa Rosvoa ja poliisia, mutta emme jaksaneet pelata loppuun saakka. Minulta meni hermot, kun en millään saanut postia ryöstettyä. Heh.
Nyt alkaa näyttää vähän jo siltä, että jouluksi saattaisi sittenkin tulla lunta. Se olisi niin hienoa. Onhan ulkona nytkin nätinnäköistä, kun aurinkokin paistaa, mutta en minä halua, että jouluaattoa vietetään ihan tuollaisessa lokakuisessa ilmastossa.
ILMASTON LÄMPENEMINEN UHKAA! Tehkäämme kaikki omalta osaltamme asialle jotain. Minä ainakin aion jatkossakin käyttää bussia. Ajokorttia ja autoa kun ei ole minulla. Lisäksi en käytä lentokoneita, kun ei ole varaa ja aikomusta lähteä minnekään kaukomaille. Sitten voisin vaikka suosia kotimaisia elintarvikkeita, koska ulkomailta tuodut saastuttavat enemmän, kun niitä kuljetetaan pitkiä matkoja mm. juurikin lentokoneella. Lisäksi kierrättäminen kannattaa, eikä kannata turhaan kuluttaa energiaa ja sähköä.
Näin.
lauantai, 16. joulukuu 2006
Kommentit