Pitkästä aikaa ilmiannan itseni. Joo. On ollut hässäkkää. Tavallaan. Olin tässä kipeänä ja olen nukkunut aivan liian vähän. Töitä on vitusti, eikä aina oikein jaksaisi kiinnostaa, mutta kovasti yritän itseäni tsempata. Ihan hyvin tuloksin. On töissä kuitenkin yleensä sillai ihan mukavaa. Tykkään tehdä töitä, mutta joskus se tylsistyttää. Siis tuo nimenomainen duuni. Vaihtelua kaipaisin, eri alalle siis välillä. Ja harmittaa, etten pysty tuomaan omaa persoonaani esille töissä. Siis täydessä kukinnossaan.

Oivalsin tänään, että tästä vuodesta tulee hyvä. Alku on ainakin hyvä. Paljon parempi kuin viime vuonna. 2006 vuosi oli aika paska. En pitänyt siitä. Toivottavasti tämä vuosi on parempi. Haluan tehdä siitä paremman. Olen muuttunut puolessa vuodessa paljon. Tai en välttämättä, mutta jollakin tavoin olen taas vähän kypsempi ja luotan enemmän itseeni ja taitoihini. Kykenen saavuttamaan haluamani, jos vain oikeasti haluan jotain ja yritän.

Huomasin muuten sellaisenkin asian eilen, että olen pitänyt jo aika pitkään aikaa huonosti yhteyttä vanhoihin kavereihin, ystäviin, tuttuihin ja kaikkiin ihmisiin. Olen pinnallisesti pitänyt yhteyttä, pakostakin, kun omatunto on soimannut. Nyt taasen on sellainen olo, että haluan pitää paremmin yhteyttä. Käydä kahvilla ja nähdä vanhojakin tuttuja ja samalla panostaa tärkeimpiin suhteisiini enemmän. Ystävät ovat niin tärkeitä, samoin ne tutut ja sukulaiset myöskin. Haluan osoittaa päivittäin rakkautta niille, jotka sen ansaitsevat ja joita rakastan. Toki olen sitä ennenkin tehnyt, mutta en ehkä tarpeeksi ja aina pyyteettömästi.

Tänään kauppaan tuli vanha lukiokaverini. Ensin moikkasin häntä kuin ketä tahansa asiakasta ja hän minua kuin ketä tahansa kaupan myyjää, kunnes huomasimme, että tunnemme toisemme. Hän kertoi juuri pari päivää sitten ajatelleensa minua.

Joku on ajatellut minua. Sellainen ihminen, jota en ole nähnyt melkein kahteen vuoteen. Se tuntuu jotenkin ihanalta. Olen aina kuvitellut, että olen ainut ihminen maailmassa, joka ajattelee vähän väliä ala-asteaikaisia puolituttujaan, kaverin isän veljen vaimoja jne. Mutta joku muukin ajattelee - ainakin entisiä lukiokavereitaan.

Ah, niin kivaa :)